اسلحه مرگبار ربیعی مقابل تیم‌های مدعی!

“گزارش خبری لیگ برتر ایران”، امید لطیفی دو گل مهم مقابل تیم‌های مدعی لیگ برتر به ثمر رسانده. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

اسلحه مرگبار ربیعی مقابل تیم‌های مدعی!

امید لطیفی مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ بیست و چهارم عملکرد خوبی داشته و نسبت به فصل گذشته روند گلزنی داشته و دو گل مهم مقابل تیم‌های مدعی لیگ به ثمر رسانده است.

اولین گل لطیفی در دیدار مقابل تراکتور به ثمر رسید و گاندوها سه امتیاز حساس خارج از خانه را در این مسابقه به دست آوردند، لطیفی در این دیدار در سمت چپ صاحب توپ شد و با ضربه زمینی تماشایی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

لطیفی مقابل استقلال هم توانست گل دوم ذوب آهن را به ثمر برساند و تاحدود زیادی برد این تیم را قطعی کند و شرایطی فراهم کند تا سبزپوشان اصفهانی با تمرکز بیشتری ادامه مسابقه را انجام دهند.

لطیفی در لیگ بیستم با پیراهن مس رفسنجان 4 گل در طول فصل به ثمر رسانده بود و بهترین عملکرد او در دوران فوتبالش بود و حالا تا پایان هفته هشتم دو گل به ثمر رسانده و با حفظ روند خود در ادامه فصل می‌تواند شرایط بهتری را نسبت به لیگ بیست تجربه کند، او فصل گذشته فقط یک پاس گل مقابل نساجی ارسال کرده بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا