عقیلی: باید از جواد نکونام محافظت شود

“گزارش خبری لیگ برتر ایران”، پیشکسوت باشگاه سپاهان به قهرمان نشدن استقلال و برکناری جواد  نکونام از هدایت این تیم واکنش جالبی داشت. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

عقیلی: باید از جواد نکونام محافظت شود

هادی عقیلی ستاره سال‌های نه چندان دور سپاهان که حسابی در این تیم درخشید و محبوبیت بالایی نزد هواداران اصفهانی دارد، در گفتگو با آنتن در پاسخ به اینکه “آیا در این سال‌ها پیشنهادی برای همکاری با سپاهان داشته یا خیر؟” گفت: «در این سال‌ها هیچ پیشنهادی از سپاهان دریافت نکردم. دوست ندارم در این باره صحبت کنم چون ایشان (قرار شد اسمش را نگویم) قول داد که صحبت نکند و من هم قول دادم صحبت نکنم. البته از طرف ایشان صحبت شده و برخی‌ها به گوشم رساندند و همینقدر می‌توانم بگویم صحبتی که شده بود اصلا مربوط به مربیگری نبود.»

او تاکید کرد در سپاهان یا هر تیمی به عنوان سرمربی حاضر به همکاری است: «من فقط جایی که می‌دانم می‌توانم مثمرثمر باشم کمک خواهم کرد و آن هم فقط سرمربی بزرگسالان است چون دوست دارم به اهداف سپاهان کمک کنم و اگر نتوانم مثبت باشم حضورم به معنای خیانت خواهد بود. نمی‌دانم نظر هواداران چقد تاثیرگذار است اما مدیریت تصمیم گیرنده است و معمولا می‌گویند دنبال مربی باتجربه هستند اما روی نیمکت سپاهان مربی کم‌تجربه و بدتجربه هم نشسته است.»

عقیلی که جزو هم‌نسل‌های جواد نکونام به حساب می‌آید و دوران خوبی با او در تیم ملی داشت، درباره برکناری او از هدایت استقلال نظرش را اینطور بیان کرد: «جواد فصل پیش از لحاظ گرفتن جام خیلی بدشانس بود. فکر می‌کنم دیگر تکرار نشود که تیمی با 67 امتیاز نایب قهرمان شود. امسال هم شرایط به نحوی پیش رفت که نکونام کناره‌گیری کند. بالاخره از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و اکثر مربیان مطرح جهان اخراج را تجربه کرده‌اند.»

او ادامه داد: «چه کسی است که دوست نداشته باشد مربی استقلال و پرسپولیس شود؟ جواد نکونام آینده ملی ایران است. باید از این بازیکنان بزرگ که کاپیتان بوده‌اند به خوبی نگهداری شود. یکی از موارد نگهداری آنها این است که همیشه فرصت کار داشته باشند. به نظرم نکنونام مسیر درستی رفت و در کار مربیگری هم موفق بوده است.»

وی در پاسخ به اینکه “چرا استقلال فصل پیش قهرمانی را از دست داد؟” نیز واکنش جالبی داشت: «سال گذشته پرسپولیس خوب بازی می‌کرد و شایسته صد در صد قهرمانی بود. استقلال قهرمان نشد چون پرسپولیس خیلی خوب بود. فوتبال همین است و اتفاقات غیرمنتظره دارد. کسی فکرش را نمی‌کرد وقتی پرسپولیس با 3 گل از استقلال خوزستان عقب افتاده بتواند کامبک بزند، همانطور که کسی فکر نمی‌کرد در جام حذفی پرسپولیس از آلومینیوم با 2 گل جلو باشد اما در نهایت ببازد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا