کاپیتان چادرملو، ناشناخته‌ و تاثیرگذار !

“گزارش خبری لیگ برتر ایران”، کاپیتان تیم فوتبال چاردملو اردکان تا به اینجای کار فصل موفقی را سپری کرده است. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

کاپیتان چادرملو، ناشناخته‌ و تاثیرگذار !

چادرملو اردکان توانست در خانه پیروزی ارزشمندی به دست آورد. شاگردان سعید اخباری برای اولین در تاریخ دیدارهای خود با خیبر خرم آباد پیروز شدند. آنها فصل پیش در لیگ یک هر دو بازی رفت و برگشت را باخته بودند تا اولین نبرد لیگ برتری‌شان را با یک پیروزی خانگی جشن بگیرند. تک گل بازی را علی خدادادی در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا امتیاز این تیم دو رقمی شده و به عدد 11 برسد.

علی طاهران، کاپیتان چادرملو، یکی از خوشحال‌ترین افراد در پایان بازی بود. او که زمستان دو فصل پیش از شهرخودرو به چادرملو پیوست حالا با این تیم در لیگ برتر ماجراجویی می‌کند. هافبک میانی که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون گل گهر و تراکتور را هم در کارنامه دارد و با تجربه خوبی که دارد حسابی می‌تواند به کار خیبر و سعید اخباری بیاید.

طاهران امشب گل زد اما داور آن را آفساید گرفت تا کاپیتان در فصل جدید هنوز گل و پاس گل نداشته باشد اما با این حال او محبوبیت خاصی نزد هواداران یزدی دارد. بخش زیادی از این محبوبیت هم به آخرین گل او برمی‌گردد. گلی که آنقدر ارزشمند بود که حکم صعود به لیگ برتر به آن گره خورد. او در بازی برگشت مقابل فجر گل اول چادرملو را زد تا در پایان فصل وقتی نتیجه بازی رودررو ملاک شد خیالش راحت باشد زحماتی که برای تیمش کشیده هدر نخواهد رفت.

علی طاهران از آن دست کاپیتان‌ها نیست که وظیفه خود را در جار و جنجال ببیند، بلکه برعکس، او آنقدر آرام و متین است که کمتر کسی تصویری توأم با خشونت یا ناراحتی از او در ذهن دارد. در واقع علی دقیقا همان کاپیتانی است که تیمی تازه لیگ برتری شده مثل چادرملو برای دور ماندن از حواشی ریز و درشت به آن نیاز دارد. او کاملا در خدمت تیم است و قطعا اگر بخت با او یار باشد می‌تواند با همین بازوبند اتفاقات جذاب‌تری تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا