مظفری‌زاده: منتظر تیم هندی در جلسه فردا هستیم!

“گزارش خبری لیگ برتر ایران”، سرپرست مدیرعاملی تراکتور می‌گوید تیم هندی هیچ اطلاعی مبنی بر نیامدن نداده است. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

مظفری‌زاده: منتظر تیم هندی در جلسه فردا هستیم!

در حالی که بازی تیمهای تراکتور و موهون باگان هند باید روز چهارشنبه در تبریز برگزار شود، از صبح امروز اخبار رسانه‌ها حاکی از عدم سفر این تیم به ایران است و گفته می‌شود تیم هندوستانی شرایط بحرانی منطقه را بهانه قرار داده است.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی گفت: “هیچ اطلاعی به باشگاه تراکتور داده نشده و نامه نگاری هم انجام نشده است. ما در حال انجام روال عادی برگزاری مسابقه هستیم و هیچ تماسی نه با فدراسیون فوتبال و نه با ما حاصل نشده است.”

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پاسخ به این پرسش که پس خبر نیامدن تیم هندی از کجا منتشر شده، عنوان داشت: “نمی‌دانم استناد به چه منبعی شده چرا که تیم حریف هیچ خبری به ما نداده است.”

مظفری‌زاده ادامه می‌دهد: ” ناظران ای‌اف‌سی هم در تبریز حضور دارند و از زمین بازدید کردند و قرار است بازدید نهایی هم انجام شود و داوران هم زمین بازی را ببینند و همان طوری که گفتم ما در حال انجام کارهای همیشگی برای برگزاری بازی هستیم.”

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پایان اظهار داشت: “تاکنون هیچ خبر رسمی درباره نیامدن تیم حریف نداریم. منتظر خواهیم بود تا تیم هندی فردا به جلسه قبل از بازی بیاید و باید منتظر این جلسه باشیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا