کمیته فنی سپاهان تشکیل جلسه می‌دهد!

“گزارش خبری لیگ برتر ایران”، در پی شکست غیرمنتظره سپاهان در اردن، کمیته فنی سپاهان تشکیل جلسه می‌دهد تا درباره دلایل این اتفاق و راهکار غلبه بر آن بحث و گفتگو شود. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

کمیته فنی سپاهان تشکیل جلسه می‌دهد!

شب گذشته تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه بین‌المللی امان مقابل الوحدات قرار گرفت و درحالی‌که با شوت تماشایی وحدت حنانوف از حریف خود پیش افتاده و انتظار یک پیروزی آسان وجود داشت، در موقعیت آفساید گل تساوی را دریافت کرد. در ادامه شاگردان مورایس نتوانستند به خودشان بیایند و با شروع نیمه دوم گل دوم را هم خوردند و با وجود تلاشی که برای جبران و کسب حداقل یک امتیاز از این مسابقه دور از خانه داشتند، موفق نبودند.

از سپاهان خبر می‌رسد که با دستور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، اعضای کمیته فنی باشگاه سپاهان قرار است تشکیل جلسه بدهند. گفته می‌شود هدف این جلسه بررسی شرایط تیم و کمک به سرمربی و کادر فنی در حوزه مسائل فنی است.

هنوز از اعضا و نفرات اسمی بیرون نیامده، اما گفته می‌شود گزیده‌ای از پیشکسوتان فوتبال اصفهان و سپاهان در رده‌های نسلی مختلف در این کمیته حضور دارند.

البته درحالی‌که مورایس چهره‌ای شناخته شده در فوتبال دنیا به شمار می‌رود و در باشگاه‌های بزرگی نظیر چلسی، رئال مادرید و اینترمیلان در کنار مورینیو بوده و سابقه قهرمانی در کره جنوبی و عربستان را هم دارد، باید دید چه واکنشی به این جلسه و خروجی آن خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا