ریکی‌ آلوز رکورد شکست: بالاتر از کاپیتان تیم ملی!

“گزارش خبری لیگ برتر ایران”، ریکاردو آلوز با عبور از محمد ابراهیمی و احسان حاج صفی گل‌سازترین بازیکن تراکتور شد. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

ریکی‌ آلوز رکورد شکست: بالاتر از کاپیتان تیم ملی!

ریکاردو آلوز؛ ستاره خط میانی 3 فصل گذشته تراکتور با پاس گلی که در دیدار مقابل هوادار ارسال کرد از محمد ابراهیمی و احسان حاج‌صفی عبور کرد و به صدر جدول گل‌سازترین بازیکنان این باشگاه رسید.

پیش از این محمد ابراهیمی با 23 پاس گل در صدر جدول قرار داشت که ریکاردو آلوز با ارسال پاس گل برای امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه 85 تعداد پاس‌های خود را به عدد 26 رساند و توانست به تنهایی در صدر گل‌سازترین بازیکنان این باشگاه قرار بگیرد، پیش از حضور آلوز، احسان حاج‌صفی با 19 پاس گل نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده محمد ابراهیمی بود.

آلوز در دو فصل اخیر توانست عنوان گل‌سازترین بازیکن لیگ برتر ایران را هم به دست آورد، فصل اول با 12 پاس گل و فصل دوم با 10 پاس گل و در حال حاضر با 2 پاس گل همچنان یک مدعی جدی برای کسب این عنوان است.

ستاره خط میانی تراکتور با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشته یکی از بهترین خارجی‌های تاریخ لیگ برتر است و با رکورد خاصی که بنام خود ثبت کرد تا مدت‌ها در تاریخ باشگاه تراکتور ماندگار خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا